Regulamin korzystania z platformy Klub Architekta dla Partnerów

  1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Przedmiot Regulaminu. Niniejszy dokument określa zasady i warunki korzystania przez Partnera z Platformy Klub Architekta oraz stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Regulamin określa w szczególności zasady dostępu oraz korzystania z Platformy, realizacji Usług elektronicznych, a także zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
  2. Usługodawca. Podmiotem świadczącym Usługi na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie jest Izabela Gemzała, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Prosty Plan Izabela Gemzała, z siedzibą pod adresem 05-220 Zielonka, ul. Wolności 2/24A, NIP 7393412908, REGON 365725200, tel 694 105 682, e-mail: kontakt@architektpro.pl
  3. Sposób i forma udostępnienia Regulaminu. Aktualna treść Regulaminu jest publikowana na Platformie pod adresem architektpro.pl Regulamin jest dostępny dla wszystkich, również przed zawarciem Umowy. Regulamin w wersji obowiązującej na dzień założenia Konta jest wysyłany Partner Partnerowi w postaci pliku PDF jako załącznik do wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie zawarcia Umowy.
  4. Wymóg akceptacji Regulaminu. Umowy są zawierane i realizowane na warunkach określonych w Regulaminie. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy. Korzystanie z Platformy wymaga przestrzegania obowiązujących w nim zasad.
  5. Wymóg potwierdzenia zapoznania się z Polityką Prywatności. Partner zobowiązany jest do złożenia oświadczenia potwierdzającego zapoznanie się z Polityką Prywatności regulującą zasady przetwarzania danych osobowych Partnera. Oświadczenie winno zostać złożone przed dokonaniem rejestracji Konta na Platformie.
  6. Uprawnienia konsumenckie. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

  1. DEFINICJE

Przez określenia użyte w Regulaminie należy rozumieć:

  1. Usługodawca – Izabela Gemzała, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Prosty Plan Izabela Gemzała, z siedzibą pod adresem 05-220 Zielonka, ul. Wolności 2/24A, NIP 7393412908, REGON 365725200, tel 694 105 682, e-mail: kontakt@architektpro.pl realizująca Usługi oraz Usługi elektroniczne opisane w Regulaminie.
  2. Platforma- Platforma Klub Architekta, dostępna w formie aplikacji webowej, pod adresem klubarchitekta.pl, skierowana do profesjonalistów działających w branży wnętrzarskiej. 
  3. Usługa- odpłatna usługa elektroniczna świadczona przez Usługodawcę na rzecz Partnera, polegająca na zapewnieniu dostępu do Platformy i umożliwieniu korzystania z dostępnych w jej funkcjonalności;
  4. Partner-  Użytkownik Platformy, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz korzystający z Platformy, w związku z tą działalnością;
  5. Klient – osoba fizyczna,  która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych prawem także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz przedsiębiorca w rozumieniu art. 431 k.c. (w tym: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej).
  6. Użytkownik- każda osoba, która korzysta z Platformy, niezależnie od tego, czy ma status Klienta lub Partnera, czy ten status jej nie przysługuje.
  7. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
  8. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  9. Przedsiębiorca – podmiot niebędący Konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, zmierzający do zawarcia Umowy lub zawierający Umowę wyłącznie w celach związanych ze swoją działalnością gospodarczą, zawodową lub zarobkową, w tym prowadzonym lub zakładanym przedsiębiorstwem.
  10. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni świątecznych.
  11. Konto (Partnera) – Usługa elektroniczna oznaczona imieniem, adresem e-mail i hasłem (ciąg znaków alfanumerycznych i diakrytycznych oraz specjalnych) podanymi przez Partnera, stanowiącymi zbiór zasobów w systemie Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Partnera, w tym dane o statusie Konta (aktywne/nieaktywne) oraz dane o płatnościach. Zarejestrowanie Konta wymaga podania imienia i nazwiska, adresu e-mail, nazwy pracowni z branży wnętrzarskiej, w ramach której działa Partner oraz ustanowionego hasła. W celu uzyskania dostępu do Usługi Partner podaje dodatkowo adres rozliczeniowy oraz numer telefonu. Konto zakładane jest przez Usługodawcę po zawarciu Umowy, a dane umożliwiające zalogowanie przesyłane są Partnerowi za pośrednictwem poczty e-mail. Zalogowanie do zarejestrowanego Konta wymaga podania adresu e-mail oraz ustanowionego do Konta hasła. Korzystanie z pełnej funkcjonalności Platformy następuje za pośrednictwem jednego Konta. Uzyskanie dostępu do Usług dla Partnera wymaga uprzedniego utworzenia Konta.
  12. Regulamin – niniejszy Regulamin Usług określający prawa i obowiązki Partnera i Usługodawcy.
  13. Umowa – umowa o współpracę, której przedmiotem jest odpłatne udostępnienie Partnerowi Usługi na określony czas. Umowa zawierana jest w wyniku indywidualnych negocjacji podjętych przez Usługodawcę i Partnera, po ustaleniu przez Strony wszystkich warunków świadczenia Usługi.
  14. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Partnera za pośrednictwem Platformy w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  15. Siła wyższa- zdarzenie niezależne od Stron i niemożliwe do przezwyciężenia pomimo zachowania należytej staranności, w tym między innymi przerwy w dostawie prądu oraz usług telekomunikacyjnych; niepokoje społeczne, pożary, czy inne katastrofy naturalne; działania wojenne i stany wyjątkowe, stany klęski żywiołowej, stany epidemii.
  16. Polityka Prywatności – dokument zawierający informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, dostępny pod adresem klubarchitekta.pl/polityka-prywatnosci
  17. Polityka cookies – dokument zawierający informacje dotyczące wykorzystania plików cookie, dostępny pod adresem klubarchitekta.pl/polityka-cookies
  18. Kodeks cywilny – Ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740).
  19. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
  20.  Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287).
  21. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  1. OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Funkcjonalność Platformy. Platforma umożliwia Partnerom prowadzenie i utrzymywanie Konta. Po zawarciu Umowy oraz jej opłaceniu zgodnie z jej postanowieniami Partner otrzymuje dostęp do szeregu funkcjonalności opisanych w umowie, które są dedykowane dla profesjonalistów działających w branży wnętrzarskie
  2. Zmiany funkcjonalności. Usługodawca jest uprawniony do wprowadzania zmian w zakresie funkcjonalności Platformy, w tym do usuwania funkcjonalności lub dodawania nowych funkcjonalności. Nieistotna zmiana w powyższym zakresie oraz zmiana na korzyść Użytkownika nie wymaga zmiany Regulaminu. 
  3. Zakres Umowy z Partnerem. Funkcjonalności wskazane w ust. 1 powyżej mają charakter przykładowy. Zakres funkcjonalności, do których Partner będzie miał dostęp zależy od treści Umowy. 
  4. Umowa z Partnerem. Platforma umożliwia Klientowi dostęp do treści i wydarzeń organizowanych przez Partnerów (w dziale Baza wiedzy), nawiązanie kontaktu z Partnerem, będącym ekspertem w danej dziedzinie (w dziale Wsparcie Eksperta), a także zamieszczenie ogłoszenia skierowanego do Partnera (w dziale Ogłoszenia). W takich przypadkach Partner działa jako podmiot niezależny od Usługodawcy i samodzielnie ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za świadczone przez siebie usługi, w tym za merytoryczny poziome przygotowanych przez siebie materiałów i przeprowadzonych szkoleń, czy udzielane odpowiedzi na zapytania, a także zawarcie umowy w wyniku negocjacji prowadzonych przez strony w wiadomościach prywatnych. Usługodawca nie jest stroną takich umów, a świadczona przez niego usługa polega wyłącznie na umożliwieniu świadczenia usług przez Partnera na rzecz Klienta oraz nawiązania kontaktu przez Partnera i Klienta. Partner i Klient na własną odpowiedzialność mogą udostępnić wprowadzone przez siebie do Platformy informacje i dane innej osobie lub podmiotowi. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treść udostępnianych informacji i danych.
  5. Konto Partnera. Korzystanie z Konta możliwe jest po zawarciu Umowy i otrzymaniu danych dostępowych do Konta. Założenie Konta jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia Umowy. Partner ponosi pełną odpowiedzialność za niewłaściwe korzystanie ze swojego Konta, w szczególności za korzystanie z niego w sposób sprzeczny z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego oraz niniejszym Regulaminem. Partner obowiązany jest do nieudostępniania swojego Konta innym Partnerom ani osobom trzecim. Partner nie może korzystać z Konta innego Partnera.
  6. Adresaci Platformy. Adresatami Platformy są Klienci- profesjonaliści, działający w branży wnętrzarskiej, tj. w szczególności architekci, projektanci wnętrz lub osoby, które są w trakcie zdobywania uprawnień w branży wnętrzarskiej, co zapewnia wysoki poziom merytoryczny Platformy.  Adresatami Platformy są także Partnerzy, będący wyłącznie profesjonalistami w danej dziedzinie, w tym w szczególności w branży wnętrzarskiej lub w innych branżach, które mogą być przydatne z punktu widzenia Klientów Usługodawcy. 
  7. Umowy z Partnerami. Usługodawca zastrzega sobie prawo do doboru Partnerów oraz zawierania Umów z Partnerami według własnego uznania. Usługodawca może przed zawarciem Umowy lub w jej trakcie żądać przedstawienia przez Partnera dodatkowych dokumentów lub informacji (np. certyfikatów, zaświadczeń, dyplomów, referencji), potwierdzających kwalifikacje Partnera w zakresie jego specjalizacji oraz jego wysoki poziom merytoryczny. 
  8. Odpłatność korzystania z Platformy Korzystanie z funkcjonalności udostępnionej przez Usługodawcę na Platformie jest co do zasady nieodpłatne. Obowiązek zapłaty powstaje w związku z zawarciem Umowy. 
  1. Okres świadczenia usług. Usługa Konto świadczona jest Partnerowi przez czas nieoznaczony. Usługi udostępnione odpłatnie przez Usługodawcę na podstawie Umowy świadczone są przez okres przewidziany przez Strony na podstawie Umowy.
  2. Pozytywne warunki techniczne korzystania z Platformy. Korzystanie z pełnej funkcjonalności Platformy jest możliwe po spełnieniu przez Partnera wszystkich poniższych warunków technicznych:
  • posiadanie systemu operacyjnego Windows/Linux z konsolą graficzną lub Mac OS; a w przypadku Aplikacji – system operacyjny Android 5.0 Lollipop lub nowszy albo, dla systemu iOS, system operacyjny iOS 12.0 lub nowszy,
  • posiadanie dostępu do Internetu,
  • posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej (e-mail),
  • korzystanie z urządzenia końcowego wyposażonego w kartę graficzną obsługującą rozdzielczość poziomą powyżej 1024 pikseli,
  • korzystanie z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer 10 lub jego późniejsza forma (EDGE), Firefox 16, Chrome 26, Safari 6.1, Opera 15,
  • włączona obsługa JavaScript oraz plików cookie.
  1. Negatywne warunki techniczne korzystania z Platformy. Używanie przestarzałych i nieaktualnych systemów operacyjnych lub przeglądarek internetowych może wpłynąć na brak możliwości korzystania z pełnej funkcjonalności Platformy. 
  2. Obowiązki Partnera związane z korzystaniem z Platformy. Partner obowiązany jest do korzystania z Platformy w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego, mając także na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, godności oraz praw własności intelektualnej osób trzecich. Partnera obowiązuje bezwzględny i nieograniczony w czasie i miejscu zakaz dostarczania jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
  3. Prace konserwacyjne. Usługodawcy przysługuje prawo okresowego zawieszenia świadczenia dostępności Platformy w związku z przeprowadzaniem niezbędnych prac konserwacyjnych lub mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych Partnera oraz w sposób zapewniający jak najmniejszą uciążliwość dla Partnera. 
  4. Bezpieczeństwo. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów w związku z działaniem Platformy, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług elektronicznych.
  5. Wyłączenie odpowiedzialności Usługodawcy za działanie Platformy. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Partner, a które uniemożliwiają Partnerowi korzystanie z Platformy i oferowanych za jego pośrednictwem Usług elektronicznych oraz niedostępności Platformy z powodu siły wyższej.

  1. ISTOTNE INFORMACJE PRZED ZAWARCIEM UMOWY

  1. Zaproszenie do zawarcia Umowy. Ogłoszenia, cenniki, reklamy i inne informacje o Usługach uwidocznione na Platformie stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Cena Usług. Cena Usług ustalana jest w wyniku indywidualnych negocjacji Partnera i Usługodawcy i jest zależna od zakresu Usługi oraz okresu Umowy.  
  3. Prawa autorskie – treści na Platformie. Na Platformie znajdują się treści chronione  prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (treść zamieszczona na Platformie, układ graficzny, grafiki, zdjęcia, filmy itp.), zarówno Usługodawcy, jak i Partnerów. Partner zobowiązany jest do przestrzegania praw własności intelektualnej (w tym autorskich praw majątkowych) przysługujących Usługodawcy oraz podmiotom trzecim. W szczególności zabronione jest kopiowanie i rozpowszechnianie wyżej wskazanej treści, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Usługodawcy.
  4. Prawa autorskie – treści udostępnione Klientowi. Wszelkie materiały, w tym materiały edukacyjne, udostępniane Klientom w związku z realizacją Usług stanowią własność Usługodawcy lub Partnerów i są objęte ochroną, która wynika z Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1062 ze zmianami). Użytkownicy nie są uprawnieni do wykorzystywania ani rozpowszechniania otrzymywanych materiałów, za wyjątkiem wykorzystywania na potrzeby własnej działalności w celach edukacyjnych. Użytkownik w szczególności nie jest uprawniony do wyświetlania, powielania w całości ani w części, przedrukowania ani przekazywania osobom trzecim otrzymywanych materiałów, w tym nagrań oraz plików tekstowych. Zdanie poprzednie stosuję się także do Partnerów w zakresie dotyczącym materiałów udostępnionych przez innych Partnerów. 
  5. Koszty porozumiewania się na odległość. Partner ponosi zwykłe koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość i nie jest obciążany dodatkowymi kosztami przez Usługodawcę.
  6. Utrwalenie i udostępnienie treści Umowy. Partner ma możliwość przechowywania istotnych informacji związanych z Umową w następujący sposób:
  1. potwierdzenie zwarcia Umowy otrzymane na wskazany adres e-mail,
  2. niniejszy Regulamin w wersji pdf do pobrania pod adresem klubarchitekta.pl/regulamin-partnerzy oraz jako załącznik do wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie i przyjęcie Zamówienia.

  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE ŚWIADCZENIA USŁUG DOSTĘPU DO PLATFORMY

  1. Forma dostępu do Platformy. Przez cały okres trwania Umowy, Partner posiada dostęp do funkcjonalności Platformy wskazanych w Umowie. 
  2. Czas dostępu do Platformy. Dostęp do Platformy udzielany jest okres obowiązywania Umowy. 
  3. Zawarcie Umowy. Umowa o udostępnienie Usługi zawierana jest z chwilą uzgodnienia wszystkich postanowień i podpisania Umowy przez Partnera i Usługodawcę. 
  4. Akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności. Wraz z  zawarciem Umowy Partner zobowiązany jest do akceptacji niniejszego Regulaminu oraz potwierdzenia zapoznania się z Polityką Prywatności.
  5. Termin realizacji Usługi. Usługodawca udziela dostępu do Usług w terminie 24 (dwudziestu czterech) godzin od otrzymania potwierdzenia płatności za Usługę, zgodnie z Umową.  
  1. WYKONANIE UMOWY
  2. Obowiązki Partnera. Partner zobowiązuje się do wykonania Umowy z należytą starannością, zgodnie z zasadami profesjonalizmu, w celu zgodnej z prawem, terminowej i prawidłowej realizacji zobowiązań wskazanych w Umowie. Partner w szczególności zobowiązuje się do:

– terminowego przygotowania i publikacji wszystkich treści uzgodnionych przez Strony w umowie;

– zapewnienia wysokiego merytorycznego poziomu usług świadczonych na rzecz Klientów;

– pełnej współpracy z Usługodawcą w celu prawidłowego wykonania Umowy. 

  1. Oświadczenia Partnera. Zawierając Umowę Wykonawca potwierdza, że posiada należytą wiedzę oraz doświadczenie zawodowe, które umożliwiają mu wykonanie Umowy. 
  2. Prawa autorskie. Partner oświadcza, iż przysługiwać mu będą autorskie prawa majątkowe do utworów stworzonych przez niego w ramach niniejszej umowy a także zobowiązuje się, że  stworzone przez niego utwory nie będą naruszać praw osób trzecich, w szczególności autorskich praw majątkowych osób trzecich.
  3. Licencja. Partner w ramach wynagrodzenia umownego udziela Usługodawcy licencji niewyłącznej,  bez ograniczeń terytorialnych, na czas nieokreślony, jednak nie krótszy niż 5 lat,  do wszystkich utworów w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskich i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. 00.80.904 ze zmianami), udostępnionych przez Partnera na Platformie. Licencja obejmuje w szczególności prawo do korzystania i rozporządzania wyżej wspomnianymi utworami we wszystkich krajach świata, na wszelkich znanych obecnie polach eksploatacji, w tym na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy oraz polach obejmujących prawo ich nadania w postaci zapisu cyfrowego, udostępnienia użytkownikom internetu oraz wyspecjalizowanych serwisów internetowych, modyfikacje, kopiowanie, wyświetlanie, rozpowszechnianie, najem oraz zgodę na tworzenie i wykorzystanie utworów zależnych a także prawo udzielania zgody na wykonywanie autorskich praw zależnych do opracowań tych utworów, w zakresie przewidzianym powyżej. Umowa może zawierać dodatkowe postanowienia w zakresie praw autorskich.
  4. Swoboda wyboru materiałów. O doborze materiałów  udostępnianych na Platformie po zakończeniu Umowy pomiędzy stronami decyduje wedle własnego uznania Usługodawca. Usługodawca może wedle własnego uznania udostępniać nowe materiały albo usuwać dostępne materiały, zwłaszcza w przypadku ich dezaktualizacji.
  5. PROFIL PARTNERA
  1. Utworzenie Profilu. Po założeniu Konta Partner tworzy swój Profil, stanowiący zbiór informacji na jego temat, udostępniony na Platformie. 
  2. Informacje w Profilu. Partner uzupełnia informacje na temat swojej firmy w Profilu. Udostępnione informacje obejmują nazwę i rodzaj działalności, branżę i specjalizacje, dane kontaktowe oraz opis Partnera. Partner w zakresie funkcjonalności, z których korzysta, ma możliwość zamieszczania informacji i opisów w poszczególnych zakładkach Platformy. 
  3. Jeden Profil. Jeden Partner może mieć wyłącznie jeden Profil. Niedozwolone jest utworzenie Profilu wspólnego dla kilku Partnerów. 
  4. Ogólna dostępność Profilu. Profil Partnera staje się ogólnodostępny i zostaje opublikowany na Platformie po jego zweryfikowaniu i zatwierdzeniu przez Usługodawcę. Weryfikacja Partnera następuje na podstawie takich dokumentów jak w szczególności dyplom ukończenia odpowiedniej uczelni, certyfikat – potwierdzających posiadanie odpowiednich kwalifikacji, referencje od klientów. Usługodawca zastrzega sobie prawo w uzasadnionych przypadkach do żądania od Partnera przedstawienia dodatkowych dokumentów lub informacji niezbędnych do potwierdzenia prawdziwości informacji podanych przez Partnera. 
  5. Licencja. Zamieszczając zdjęcie na Platformie Partner udziela Usługodawcy niewyłącznej, nieograniczonej w czasie, nieodpłatnej licencji na korzystanie ze zdjęcia na terytorium całego świata, na polach eksploatacji takich jak: zwielokrotnianie techniką analogową i cyfrową, wprowadzanie do pamięci komputera, wprowadzanie do sieci komputerowej lub multimedialnej, wprowadzanie do obrotu, najem, dzierżawa, publiczne udostępnianie w miejscu i czasie wybranym przez Usługodawcę, wyświetlanie, nadawanie, reemitowanie, odtwarzanie, umieszczanie zdjęcia w bazach danych, wykorzystania zdjęcia w celu promocji Usługodawcy i prezentacji zdjęcia w Serwisie. Usunięcie Konta przez Specjalistę nie ma wpływu na obowiązywanie powyższej licencji.
  6. Odmowa publikacji. Usługodawca ma prawo odmówić opublikowania informacji na temat Partnera, w tym zdjęcia, a opublikowane usunąć, jeżeli zostanie stwierdzona ich nieprawdziwość albo będą one w inny sposób naruszać niniejszy Regulamin. 
  1. OGŁOSZENIA I ZLECENIA
  1. Ogłoszenia i Zlecenia. Usługodawca umożliwia Klientom publikację Ogłoszeń(Zleceń) na Platformie, skierowanych do Partnerów. 
  2. Dodanie Ogłoszenia. W celu dodania Ogłoszenia Klient uzupełnia formularz, w którym wskazuje kategorię Ogłoszenia oraz jego opis, wraz z oczekiwanym terminem realizacji usługi wskazanej w Ogłoszeniu. Ogłoszenie publikowane jest niezwłocznie po jego dodaniu przez Klienta.
  3. Wiadomości prywatne. Po dodaniu Ogłoszenia staje się ono widoczne dla Partnerów. Partnerzy mogą skontaktować się z Klientem w celu przedstawienia swojej oferty lub zaproponowania rozwiązania problemu Klienta. Po nawiązaniu kontaktu Klient oraz Partner mogą nawiązać współpracę lub zawrzeć umowę, przy czym Usługodawca nie jest stroną takiej Umowy i nie odpowiada za jej wykonanie. 
  4. Obowiązki Partnerów. Partnerzy zobowiązani są do merytorycznej odpowiedzi na konkretne Ogłoszenie. Zakazane jest przesyłanie Użytkownikom informacji, ofert oraz wiadomości, które nie dotyczą Ogłoszenia. Klient ma możliwość zgłoszenia niechcianych wiadomości Usługodawcy na podstawie pkt VIII Regulaminu. 
  5. Treść Ogłoszenia. Ogłoszenie powinno być napisane w sposób poprawny w języku polskim, w sposób poprawny pod względem językowym oraz zrozumiałym dla przeciętnego odbiorcy. Ogłoszenie nie może zawierać treści bezprawnych, w tym sprzecznych z prawem, z dobrymi obyczajami lub z zasadami współżycia społecznego. Ogłoszenie nie może wzywać do nienawiści, przemocy, zawierać treści zniesławiających ani oczywiście wprowadzających w błąd. Ogłoszenie nie może naruszać praw osób trzecich, w tym dóbr osobistych i praw autorskich. 
  6. Licencja. Zamieszczając Ogłoszenie Klient udziela Usługodawcy licencji nieograniczonej czasowo i terytorialnie na korzystanie z tego Ogłoszenia w szczególności poprzez jego publikację na stronie Platformy lub w innych serwisach internetowych Usługodawcy, a także w mediach społecznościowych lub materiałach drukowanych, w szczególności w celach informacyjnych lub promocyjnych i marketingowych.
  1. OPINIE I KOMENTARZE
  1. Warunki opinii i Komentarzy. Klient ma możliwość wystawienia swojej opinii  wybranych sekcjach Platformy, w szczególności o Produktach, Aplikacjach i Programach, Miejscach oraz o Wykonawcach. Klient ma także możliwość dodania komentarza w wybranych zakładach Platformy. 
  2. Brak weryfikacji treści opinii. Usługodawca nie weryfikuje zamieszczonych opinii ani komentarzy w celu sprawdzenia, czy pochodzą od osób, które korzystały z danego produktu lub usług. Sprzedawca zastrzega sobie jednak prawo do weryfikacji opinii i komentarzy pod kątem zgodności z zasadami przewidzianymi w niniejszym ustępie. W przypadku stwierdzenia, że opinia lub komentarz narusza ww. zasady albo inne zasady niniejszego Regulaminu albo powszechnie obowiązującego prawa, Usługodawca jest uprawniony do niezamieszczania opinii lub komentarza na Platformie. Po przeprowadzeniu weryfikacji opinii Klient otrzyma informację drogą mailową o zamieszczeniu lub niezamieszczeniu opinii lub komentarza. 
  3. Treść opinii i komentarza. Opinia i komentarz powinny być napisana w języku polskim, w sposób poprawny pod względem językowym oraz zrozumiałym dla przeciętnego odbiorcy. Opinia ani komentarz nie mogą zawierać treści bezprawnych, w tym sprzecznych z prawem, z dobrymi obyczajami lub z zasadami współżycia społecznego. Opinia ani komentarz nie mogą wzywać do nienawiści, przemocy, zawierać treści zniesławiających ani oczywiście wprowadzających w błąd. Opinia ani komentarz nie może naruszać praw osób trzecich, w tym dóbr osobistych i praw autorskich. 
  4. Oryginalność. Opinia i komentarz musi mieć charakter oryginalny. Niedozwolone jest kopiowanie opinii lub komentarzy innych osób- zarówno innych Klientów, jak i innych użytkowników internetu.
  5. Licencja. Zamieszczając opinię lub komentarz Klient udziela Usługodawcy licencji nieograniczonej czasowo i terytorialnie na korzystanie z tej opinii w szczególności poprzez jej publikację na stronie Platformy lub w innych serwisach internetowych Usługodawcy, a także w mediach społecznościowych lub materiałach drukowanych, w szczególności w celach informacyjnych lub promocyjnych i marketingowych.
  6. Odpowiedzialność. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za treść opublikowanej przez siebie opinii i zobowiązuje się do zamieszczania takiej opinii, która nie narusza zasad wynikających z niniejszego Regulaminu.
  7. ZASADY POSTĘPOWANIA Z TREŚCIAMI, KTÓRE MOGĄ BYĆ NIELEGALNE
  1. Przekazywanie Treści. Korzystanie przez Użytkownika z Usług świadczonych przez Usługodawcę umożliwia Użytkownikowi przekazywanie Usługodawcy Treści w celu ich przechowywania na żądanie Użytkownika na Platformie.
  2. Treści Zakazane. Zakazane jest przekazywanie Treści, które
  1. stanowią nielegalne treści w rozumieniu Aktu o usługach cyfrowych lub
  2. są niezgodne z Regulaminem.
  3. Treści niezgodne z Regulaminem. Przez Treści niezgodne z Regulaminem należy rozumieć Treści, które:
  1. zawierają treści o charakterze spamu;
  2. służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. próbom oszustwa i wyłudzania środków finansowych;
  3. nawołują do przemocy wobec jakichkolwiek istot żywych, w tym zwierząt, lub pochwalają taką przemoc;
  4. propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
  5. nawołują do nienawiści na tle różnic płciowych, seksualnych, narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, lub pochwalają taką nienawiść;
  6. znieważają grupę ludności albo poszczególne osoby z powodu jej przynależności płciowej, seksualnej, narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości;
  7. zawierają treści o charakterze szowinistycznym lub mizoginistycznym, jak również noszące znamiona dyskryminacji płciowej;
  8. naruszają dobra osobiste;
  9. naruszają prawa autorskie;
  10. nawołują do zachowań niebezpiecznych lub pochwalają takie zachowania;
  11. naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobre obyczaje w inny sposób niż określony w pkt a – j.
  1. Obowiązek powiadomienia służb. Jeżeli Usługodawca poweźmie wiarygodne informacje o możliwości popełnienia przestępstwa lub wykroczenia w związku z przekazywanymi Treściami, Usługodawca jest uprawniony i zobowiązany do powiadomienia o tym odpowiednich służb lub organów władzy publicznej. To samo dotyczy sytuacji, gdy służby lub organy władzy publicznej zwrócą się do Usługodawcy o udostępnienie danych, w szczególności na potrzeby prowadzonych postępowań cywilnych lub karnych.
  2. Brak obowiązku uprzedniej weryfikacji treści. Usługodawca nie ma obowiązku uprzedniego kontrolowania Treści, w szczególności poprzez kontrolę prewencyjną lub w innej formie sprawdzania Treści. Usługodawca przeprowadza weryfikację po otrzymaniu zgłoszenia. 
  3. Prawo do zgłoszenia. Dowolna osoba lub dowolny podmiot mogą zgłosić Usługodawcy obecność na Platformie Treści, które dana osoba lub dany podmiot uważają za Treści nielegalne w rozumieniu wskazanym w Regulaminie. Zgłoszenie może nastąpić:
  4. drogą e-mail na adres: kontakt@architektpro.pl;
  5. poprzez formularz kontaktowy zamieszczony pod adresem …………………..
  6. Elementy Zgłoszenia. Zgłoszenie musi zawierać wszystkie elementy wymagane na mocy Aktu o usługach cyfrowych, takie jak:
  1. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści są nielegalne;
  2. jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści, stosownie do rodzaju Treści;
  3. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
  4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  1. Potwierdzenie. Po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w pkt 7, Usługodawca niezwłocznie potwierdza zgłaszającemu otrzymanie zgłoszenia — drogą elektroniczną, na podany adres elektroniczny. W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy, Usługodawca może zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia. Jeżeli zgłaszający nie dokona uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wezwania przez Usługodawcę, zgłoszenie pozostawia się bez rozpoznania.
  2. Weryfikacja. Weryfikacja Treści przez Usługodawcę nastąpi najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego i prawidłowego zgłoszenia. Usługodawca przeprowadza weryfikację w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności. Usługodawca w celu weryfikacji Treści może zażądać od zgłaszającego dodatkowych informacji lub dokumentów, np. potwierdzających posiadanie praw, które weryfikowane Treści potencjalnie naruszają.
  3. Blokada Treści. W trakcie dokonywania weryfikacji Usługodawca jest uprawniony do zablokowania Treści w taki sposób, aby stały się one niewidoczne dla Użytkowników Platformy.
  4. Po dokonaniu weryfikacji Usługodawca może: 
  1. trwale zablokować lub usunąć Treści jako naruszające Regulamin, 
  2. tymczasowo zablokować Użytkownikowi dostęp do jednej lub więcej funkcji lub Usługi (time-out), 
  3. trwale zablokować Użytkownikowi dostęp do co najmniej jednej funkcji lub Usługi (ban) albo 
  4. uznać, że Treści nie naruszają Regulaminu. 
  1. Brak naruszenia Regulaminu. Jeżeli Treści zostały wcześniej zablokowane, a po weryfikacji okazało się, że Treści nie naruszają Regulaminu, Usługodawca niezwłocznie przywraca Treści oraz powiadamia o tym zgłaszającego, podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
  2. Dopuszczalne działania. Działania podejmowane przez Usługodawcę w odniesieniu do Treści nielegalnych zależą przede wszystkim od ich charakteru (np. przestępstwo), wagi (np. groźby śmierci lub przemocy), częstotliwości (w odniesieniu do całkowitej liczby pojedynczych informacji i w odniesieniu do danego przedziału czasowego), ich konsekwencji (np. czy ktokolwiek został skrzywdzony), a także intencji działającego osoby odpowiedzialnej za Treści nielegalne, jeśli jest to możliwe do zidentyfikowania. Usługodawca działa w sposób obiektywny, niedyskryminujący i proporcjonalny, z należytym uwzględnieniem praw i uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych osób i podmiotów.
  3. Identyfikacja Treści Nielegalnych. Jeżeli Usługodawca zidentyfikuje Treści nielegalne, zostaną one w każdym przypadku usunięte, ponieważ jest to jedyny sposób, w jaki Usługodawca może zapewnić, że inne osoby nie będą mogły zapoznać się z Treściami nielegalnymi.
  4. Time-out. W przypadku poważnego lub wielokrotnego naruszenia obowiązujących przepisów prawa lub Regulaminu, Usługodawca może nałożyć time-out (karę czasową, zwykle na kilka dni) po uprzednim ostrzeżeniu, której długość zależy od wagi i częstotliwości naruszeń. W zależności od wspomnianych kryteriów, time-out może dotyczyć tylko jednej lub kilku funkcji lub całej Usługi.
  5. Trwała blokada. Trwała blokada jest wyjątkowym przypadkiem i jest brana pod uwagę tylko po uprzednim ostrzeżeniu oraz w przypadku szczególnie poważnych lub częstych naruszeń. W zależności od wspomnianych kryteriów, ban może dotyczyć tylko jednej lub kilku funkcji lub całej Usługi.
  6. Wyjaśnienie decyzji. W przypadku podjęcia przez Usługodawcę powyższych środków, Usługodawca zawsze wyjaśni decyzję, jeśli Usługodawca posiada odpowiednie elektroniczne dane kontaktowe. Usługodawca wyjaśni, jakie ograniczenia nakłada, fakty i okoliczności, na których opiera się przy podejmowaniu decyzji, a także poinformuje o możliwościach dochodzenia roszczeń wobec wydanej decyzji.
  7. Odwołania. W przypadku, gdy:
  1. Usługodawca nie podjął adekwatnych działań wobec Treści, mimo zgłoszenia;
  2. wobec Treści podjęto działania niezgodnie z postanowieniami Regulaminu;
  3. Usługodawca zastosował jakiekolwiek sankcje związane z Treściami;

– osoba lub podmiot, który przekazał Treści, lub osoba lub podmiot, który zgłosił Treści do weryfikacji, może złożyć odwołanie.

  1. Uzasadnienie. Każda decyzja Usługodawcy związana z Treściami musi zawierać uzasadnienie, które umożliwi złożenie odwołania — z wyjątkiem sytuacji, gdy Usługodawca otrzyma nakaz związany z Treściami od odpowiedniej służby lub organu władzy publicznej. Uzasadnienie musi spełniać wymagania przewidziane w Akcie o usługach cyfrowych.
  2. Sposób złożenia odwołania. Odwołanie można złożyć poprzez wysłanie odwołania:
  1. na adres elektroniczny kontakt@architektpro.pl.;
  2. na piśmie, listem poleconym — na adres siedziby Usługodawcy.
  3. Elementy odwołania. Odwołanie powinno zawierać:
  1. imię i nazwisko (ewentualnie firmę) odwołującego;
  2. dane kontaktowe;
  3. szczegółowe uzasadnienie, dlaczego w opinii odwołującego decyzja Usługodawcy była błędna i powinna zostać zmieniona.
  1. Potwierdzenie i rozpatrzenie. Po otrzymaniu odwołania Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie — drogą elektroniczną, na podany adres elektroniczny. Odwołania są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia złożenia odwołania.
  2. Punkt kontaktowy. Usługodawca ustala następujące zasady odnośnie punktu kontaktowego:
    1. Organy państw członkowskich, Komisja Europejska i Rada Usług Cyfrowych mogą kontaktować się z Usługodawcą przy pomocy punktu kontaktowego w sprawach określonych w art. 11 Aktu o usługach cyfrowych, pisząc na adres e-mail: kontakt@architektpro.pl
    2. Kontakt możliwy jest w języku polskim lub angielskim.
    3. Każda osoba lub podmiot korzystająca z Usług może kontaktować się z Usługobiorcą w sprawach związanych z realizacją postanowień niniejszego punktu Regulaminu, pisząc na adres: kontakt@architektpro.pl
  3. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  1. Konto Partnera. Partner obowiązany jest do nieudostępniania swojego Konta innym osobom lub podmiotom niezależnie od podstawy prawnej udostępnienia Konta. Partner nie może korzystać z Konta innego Partnera.
  2. Odpowiedzialność Partnera. Partner ponosi pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną jego działaniami na Platformie, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem tajemnicy zawodowej, innej informacji poufnej lub tajemnicy przedsiębiorstwa, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych.
  3. Brak gwarancji co do materiałów. Usługodawca wyraźnie zastrzega, iż korzystanie z materiałów dostępnych na Platformie odbywa się na wyłączne ryzyko Klienta i Partnera. Wszelkie umieszczone na Platformie treści, informacje i materiały, a także dostarczane za pośrednictwem Platformy usługi  nie są objęte gwarancją co do ich wartości, przydatności, zupełności, kompletności czy użyteczności.
  4. Brak odpowiedzialności Usługodawcy. Usługodawca nie odpowiada za wady fizyczne i prawne oferowanych Usług bezpłatnych oraz za należytą jakość towarów i usług bezpłatnych. Usługodawca nie odpowiada także za skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zaciągniętych przez kogokolwiek, za pośrednictwem Platformy, zobowiązań oraz zdolności tych osób do zaciągania zobowiązań. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Partnera za fakt niewywiązania się z umowy o świadczenie usług lub dostawy produktu, zawartej bezpośrednio przez Klienta i Partnera.  Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak realizacji takiej umowy z przyczyn leżących po stronie Klienta. Usługodawca nie jest stroną takiej Umowy.  
  5. Brak gwarancji co do Platformy. Usługodawca nie udziela żadnej gwarancji prawidłowego działania Platformy w całości albo w części. 
  6. Ograniczenie odpowiedzialności. W stosunku do podmiotów innych niż konsumenci, Usługodawca odpowiada wyłącznie za szkody spowodowane z wyłącznej winy umyślnej Usługodawcy. Wyłączona jest odpowiedzialność Usługodawcy za utracone korzyści. Usługodawca wyłącza wobec Partnera odpowiedzialność wynikającą z rękojmi.
  7. Blokada Konta. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego lub trwałego zablokowania Konta Partnera po uprzednim zgłoszeniu zachowań niepożądanych przez Klienta (po stronie Partnera) lub Partnera (po stronie Klienta), poprzez bezpośredni kontakt z kontakt@architektpro.pl Klient oraz Partner mają prawo zgłaszać wszelkie nieprofesjonalne zachowania, które Usługodawca zweryfikuje z najwyższą uważnością i starannością, przy czym Usługodawca nie prowadzi nadzoru, kontroli i nie ocenia merytorycznie Partnera, z zastrzeżeniem weryfikacji Partnera co do posiadanych uprawnień.
  8. TRYB REKLAMACYJNY
  1. Partner ma prawo do złożenia reklamacji w związku z niezadowoleniem co do jakości Usługi lub Umowy poprzez wysłanie e-maila na adres kontakt@architektpro.pl
  2. Usługodawca rekomenduje, aby reklamacja zawierała następujące informacje:
  1. oznaczenie Partnera,
  2. opis nieprawidłowości,
  3. termin wystąpienia i czas trwania nieprawidłowości, 
  4. ewentualne zrzuty z ekranu urządzenia wskazujące na błędy lub prawidłowości w funkcjonowaniu Platformy;
  5. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od daty ich otrzymania. Usługodawca udzieli Partnerowi odpowiedzi na reklamację poprzez wysłanie odpowiedzi na wskazany adres poczty elektronicznej, chyba że Partner wniesie o udzielenie odpowiedzi w formie pisemnej.
  1. DANE OSOBOWE

  1. Administrator danych. Administratorem danych osobowych Partnerów oraz osób wykonujących Umowę w imieniu Partnerów jest Usługodawca.
  2.  Cel przetwarzania danych. Dane osobowe przetwarzane są w celu: założenia Konta, złożenia Zamówienia, wykonania Umowy, rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami, obsługi złożonego zapytania, komunikacji z Partnerem.
  3. Uprawnienia Partnera. Partner ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, przenoszenia, złożenia sprzeciwu w przypadku świadczenia usług marketingowych na podstawie uzasadnionego interesu prawnego administratora, wycofania zgody, o ile podstawą przetwarzania danych jest zgoda, ograniczenia przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne jednak konieczne do realizacji poszczególnych celów.
  4. Pozostałe informacje o przetwarzaniu danych. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych Partnera znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: klubarchitekta.pl/polityka-prywatnosci

  1. ZMIANY REGULAMINU

  1. Zmiany Regulaminu. Usługodawca może dokonywać zmian treści niniejszego Regulaminu w przypadku:
  1. zmiany zakresu i sposobu świadczenia oferowanych Usług;
  2. zapewnienia bezpieczeństwa informacji, jakie są pozyskiwane lub przetwarzane; 
  3. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na treść Regulaminu;
  4. konieczności dostosowania zasad prowadzenia Platformy do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego w zakresie prowadzenia przez Usługodawcę organu administracji publicznej lub − orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w zakresie działalności Usługodawcy wpływającego na wzajemne prawa i obowiązki Stron;
  5. konieczności dokonania korekty oczywistych omyłek lub błędów pisarskich albo uzupełnienia luk lub nieścisłości w Regulaminie niedających się usunąć w wyniku wykładni zawartych postanowień;
  6. połączenia, podziału albo przekształcenia Usługodawcy albo zmiana innych danych identyfikacyjnych Usługodawcę wskazanych w niniejszym Regulaminie (w zakresie niezbędnym do aktualizacji takich danych) albo zmiany Usługodawcy na inny podmiot;
  7. zaistnienia innych, wyłącznie ważnych przyczyn.
  1. Poinformowanie o zmianie Regulaminu. Informacja o zakresie zmian Regulaminu oraz dniu wejścia zmian w życie zostanie udostępniona Partnerowi w jego Koncie, nie później niż na 2 tygodnie przed wejściem w życie zmian Regulaminu. Niezależnie Partner może otrzymać informacje w formie elektronicznej.
  2. Wejście w życie zmian Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie od dnia wskazanego przez Usługodawcę i odnoszą skutek wobec Partnerów, którzy zawrą Umowę od dnia wejścia zmian w życie. Zmiany odnoszą również skutek wobec Partnerów, którzy w dniu wejścia zmian korzystają z Usługi, w przypadku, gdy: zmiany skutkują przyznaniem Partnerowi nowych uprawnień, nakładają na Partnera nowe obowiązki, którymi Partner może być obciążony wyłącznie z woli Partnera bądź pozostają bez istotnego wpływu na prawa i obowiązki Partnera.
  3. Zmiana Regulaminu a prawo wypowiedzenia Umowy. W przypadku gdy zmiana Regulaminu skutkuje nałożeniem na Partnera wyłącznie nowych obowiązków, z których wykonania Partner nie może zrezygnować, z zastrzeżeniem zmian wynikających z przyczyn wskazanych w ust. 1 lit. c) i d), albo ogranicza dotychczas przyznane prawa, Partner uprawniony jest do złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy ze skutkiem na koniec drugiego pełnego tygodnia liczonego od dnia otrzymania przez Usługodawcę Wypowiedzenia. W takim przypadku zmiany nie odnoszą skutku wobec Partnera.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Kontakt. O ile postanowienia niniejszego Regulaminu nie stanowią inaczej, wszelka korespondencja powinna być kierowana na następujący adres Usługodawcy: Prosty Plan Izabela Gemzała, 05-220 Zielonka, ul. Wolności 2/24A. Z Usługodawcą można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: ………. oraz telefonicznie……….
  2. Klauzula salwatoryjna. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
  3.  Właściwość sądu. Sądem właściwym do rozpatrywania sporów związanych z przedmiotem niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy według przepisów ogólnych.
  4. Stosowane przepisy i postanowienia Umów. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP, a także postanowienia innych zaakceptowanych przez Partnera w ramach Serwisu wzorców umownych na zasadzie art. 6 Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów sporządzonej w Wiedniu dnia 11 kwietnia 1980 r. Strony wyłączają zastosowanie niniejszej Konwencji do umów zawartych na podstawie Regulaminu.
  5. Wybór prawa a uprawnienia konsumenckie. Wybór prawa polskiego na podstawie Regulaminu nie pozbawia Partnera ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy między Partnerem a Usługodawcą, na mocy prawa które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku prawa wyboru.

Wejście w życie Regulaminu. Regulamin wchodzi w życie z dniem 26 marca 2025 r. Regulamin znajduje zastosowania do Umów zawartych od dnia jego wejścia w życie.